Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Always Active
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.

Mai ud decat APA

Am conceput acest post plecand absolut aleatoriu de la un paradox, de la o afirmatie menita in primul rand sa-ti atraga atentia si in al doilea rand sa o mentina, sa te faca sa eziti inainte sa renunti la a da click. La inceput nu am crezut ca o sa pot face o asociere intrea apa si comert sau mau mult, o asociere intre apa si arhitectura dedicata negotului.

Imi place atat de mult meseria asta, de desenator de magazine, incat in fiecare zi si in fiecare intanire sau lectura sau film vad conexiuni cu arhitectura si comertul. Mai mult decat atat, vinerea trecuta l-am vizitat iarasi pe MARIUS Buiculescu, the gift man impreuna cu un beneficiar de-al meu. Pozele sunt tot din atelierele si showroom-ul ATIP DESIGN. Trebuie neaparat sa va povestesc despre ce am mai vazut si vorbit acolo inainte sa vorbesc despre APA si cum poate ceva mai ud decat apa.

La Marius am vorbit despre cum poti sa mentii legatura cu clientii tai dupa ce acestia te-au vizitat macar o data. Fiecare client care iti trece pragul pravaliei trebuie RADIOGRAFIAT, ascultat, intrebat, ajutat sa ajunga la produsul cautat si incurajat sa revina. Nu trebuie subestimat, nu trebuie periat inutil si nu trebuie fidelizat doar printr-un card de reduceri cu 5 %.

Trebuie sa il informezi in mod constant despre ce trebuie sa cumpere de la tine si nu de la CONCURENTA. Nu trebuie sa-l gadili pe el si nici sa-l plictisesti cu mailuri cu oferte. Poti in schimb sa-i trimiti un mail de ziua copilului sau si ai putea sa-l surprinzi trimitiandu-i cainelui sau un cadou.

Clientii sunt precum apa! Curg… cautandu-si drumul cel mai scurt catre produs. Creaza-le doar poteca, asa cum vrei tu. Modeleaza-le fluxul, ca sa nu-ti spele ‘solul fertil’ al afacerii. Educa-i sa cumpere constant si nu in valuri, si astfel iti poti optimiza costurile cu depozitarea, transportul si fluenta banilor bagati in marfa.

Apeleaza la firme de publicitate si investeste in relatia cu clientul tau si in vanzatorii din magazin. Poate ca e mai important decat un mobilier scump sau o gresie frumos slefuita dar necalcata de picior de cumparator.

Dupa ce ai facut toate astea, imagineaza-ti afacerea asa cum mi-a descris-o cu ironie si intelepciune AGNES Toma: ca pe un dus metaforic, in care tot ce poti spera este sa ca la sfarsit, sa fii si tu… macar umed.