Vitoria Lipan on line
Puterea internetului vine dinspre cei care il folosesc. El in sine este doar un instrument…pe care, eu de-abia il descopar. Am fost o vreme sceptic la a fi integrat in retelele sociale on-line, am renuntat chiar si la mess. Cred ca e o abordare perdanta fuga de internet. Atitudinea Vitoriei Lipan din Baltagul nu se mai poarta astazi. Ai uitat cine e Vitoria Lipan? Click aici http://www.fituica.com/copiute_fituici/Romana4128/Caracterizarea_Vitoriei_Lipan.html. E-adevarat si ca din doua click-uri ajung la pornografie. Dar sunt filtre care ma pot scuti de aceste ‘beneficii’. Invatand sa folosesc aceste instrumente voi obtine imense si reale avantaje.
Am decis acum un an si ceva sa-mi fac un cont pe linked in si astfel am ajuns sa o cunosc pe Paula Negrea (http://www.ladylook.ro/tag/paula-negrea/), care mi-a fost un bun sfetnic si datorita careia am publicat primele articole intr-o revista importanta in zona producatorilor de fashion din Romania http://www.dialogtextil.ro/content/atentie-la-vitrina-vinde.
Puteam sa o cunosc si la un vernisaj sau la o prezentare de moda, e-adevarat. Insa netul mi-a facilitat mult mai multe contacte decat daca as fi iesit in fiecare seara. Nu insemana ca netul ma tine acasa. Sunt in continuare un animal social, chiar devorez oamenii, ma hranesc din intalnirile cu ei. Dar sa ignor inca facebook-ul, sau a socializa prin blog, mi se pare,…’ pura ignoranta’. Trebuie sa fac o paranteza cumva: acest blog are pe langa functia sociala si un rol mai mult sau mai putin evident, acela de promovare a afacerii mele ca arhitect de retail.
Ori… ce poate fi mai de succes decat sa scriu cu placere despre ce fac si ce oameni am intalnit, iar…chestia asta sa-mi aduca si un venit, prin clientii pe care mi-i atrage in timp? Astfel ca impreuna cu Paula, imi propun sa scriu in continuare despre subiecte precum:
– definitia retailului si sensul sau in limba romana
– ‘daca nu poti cumpara ceva cu bani, incearca cu mai multi bani’
– ce-i impinge pe oameni sa cumpere acum si nu maine, aici si nu din alta parte
– cine face cele mai frumoase magazine din Romania si cate dintre ele sunt cu adevarat eficiente
– ce insemana o amenajare eficienta de magazin
– cat de importanta este lumina in cabina de proba
– cum poti reamenaja un magazin in fiecare zi doar apasand un buton
– relatia dintre brand si produsul expus
– cum sa nu lasi clientul sa iasa din magazin fara sa-i smulgi un zambet si o confesiune
– cum sa-ti lauzi marfa fara cuvinte dar cu mandrie si in gura mare
– noua biblie a comertului
As putea scrie despre orice vrei tu, cu conditia sa-mi dai sansa sa vorbim sau sa corespondam. Chiar si aici, chiar si acum.